شده تا حالا دلت از یه نامردی بگیره؟

دور و بر ما پر از نامردیه.نامردی هایی که متوجهشون می شیم و گاهی فقط رنج می کشیم به خاطرشون؛و نامردی هایی که چون ازشون بی خبریم رنجی هم به خاطرشون نمی کشیم!گاهی غافلیم و خوشیم با این غفلت...وای از روزی که بفهمیم چی داشته می گذشته توی این زندگی و ما ازش خبر نداشتیم!

تا حالا شده نامردی کنی به کسی؟اصلا بلدی نامردی کنی؟می دونم خیلی کارت درسته ولی بذار یه جور نامردی عمیق یادت بدم شاید یه جایی به دردت خورد.فوری نگو نه ها...یه گوشه ی ذهنت نگهش دار شاید لازمت شد یه روزی!

حالا که قراره نامردی کنیم بذار سنگ تموم بذاریم.بذار به کسی نامردی کنیم که بیش تر از هر کسی خاطرمونو می خواد.جالب می شه اگر ماهم بهش گفته باشیم دوسش داریم.یا مثلا بهش گفته باشیم حرف حرف اونه و هرچی اون بگه و این حرفا...

 

می دونی چی می خوام بگم؟اصلا نامردی به نظر تو یعنی چی؟نامردی به نظر من اینه که یک ماه تمام از صبح تا شب حتی آب  نخوری وسهمت از این نخوردن فقط گرسنگی باشه و تشنگی.این که راضی باشی که فقط نخوری!این که یه ماه بهت فرصت آدم شدن بدن و تو دلت خوش باشه که تا آخر ماه 2کیلو کم می کنی.نامردی اینه که خدا اجازه بده بری تو بغلش و تو مشغول بچه بازی خودت باشی.

حالا اگه می خوای نامردی کنی وقتشه!خیلی نگذشته از ماه رمضون.

التماس دعا.نظر یادت نره کار درست!